O firmie

Piętnaście lat doświadczenia w konwertingu, dziesięć obsługiwanych branż i setki kreatywnych rozwiązań technologicznych, z których korzystają przedsiębiorcy w całej Europie Zachodniej – oto my.

Specjalizujemy się w produkcji detali na potrzeby rozmaitych gałęzi przemysłu. Nasze wykroje służą do zabezpieczania cennych ładunków na czas transportu, starannego pakowania produktów i niezawodnego łączenia elementów większych struktur. Początkowo w polu naszych zainteresowań znajdowały się wyłącznie wyroby szklane, jednak z biegiem lat zdołaliśmy rozwinąć swoją technologię do tego stopnia, by wytwarzać detale zdolne zabezpieczyć każdy rodzaj materiału.

Projektujemy z myślą o pełnym komforcie każdego klienta, dlatego do zamówień podchodzimy indywidualnie, poznając najpierw potrzeby i oczekiwania przyszłego nabywcy. To daje nam przewagę na rynku konwertingowym, którą wykorzystujemy do ciągłego udoskonalania procesu kreatywnego i produkcyjnego. Wszystko po to, by dawać naszym klientom pewność najwyżej jakości i profesjonalnej obsługi na każdym etapie realizacji zamówienia.

 

 

 

Misja i wizja

Główną misją CVGS jest dostarczanie przemysłowi nowoczesnych rozwiązań technologicznych w dziedzinie konwertingu. Realizujemy ją w oparciu o partnerskie relacje z kontrahentami, poprzez nieustanny rozwój potencjału pracowników oraz możliwości produkcyjnych.

Tym samym wytrwale dążymy do uzyskania statusu lidera na polskim rynku konwertingowym i jednego z czołowych graczy na rynkach europejskich. Od lat konsekwentnie utrzymujemy pozycję przodownika w zakresie produktów dla branży szklarskiej, jesteśmy jednak otwarci na pojawiające się szanse biznesowe, których źródłem są potrzeby przedsiębiorców z wielu innych gałęzi przemysłu. W ramach naszej polityki dbamy również o wizerunek firmy jako eksperta w dziedzinie konwertingu niszowego oraz projektowania innowacyjnych rozwiązań spersonalizowanych pod konkretnego nabywcę.

2003

Założenie Glass Service

Rozpoczynamy działalność pod szyldem Glass Service jako producent przekładek korkowych służących do transportu szkła. Firma mieści się w pomieszczeniach o powierzchni nieprzekraczającej nawet 180 m2. W pierwszym roku działalności głównie dopracowujemy technologię, poszukujemy odpowiednich dostawców i przekonujemy producentów szyb zespolonych do naszych produktów.

2004

Certyfikacja ISO 9001

Otrzymujemy pierwszy ważny certyfikat. Od samego początku istnienia kładliśmy nacisk na zarządzanie jakością, a dla młodego i mało licznego zespołu wdrożenie ISO nie było rzeczą łatwą – choć niezwykle istotną z punktu widzenia strategii firmy, która zakładała, że naszymi klientami będą markowi i czołowi producenci szyb.

2005

Zagraniczni klienci

Pozyskujemy klientów na rynkach otwierającej się dla Polski Unii Europejskiej. Pierwszymi krajami, w których zaczyna się stosować nasze produkty są: Szwecja, Belgia, Niemcy, Czechy i Litwa.

2005 i 2006

Nowe maszyny

Inwestujemy w sprzęt umożliwiający wprowadzanie do portfolio nowej gamy produktów. Otwiera nam to drzwi do największych odbiorców i umożliwia owocną walkę z najważniejszymi konkurentami

2008

Przeprowadzka i kolejne inwestycje

Przenosimy się w nowe miejsce, zwiększając tym samym powierzchnię produkcyjno-magazynową do ok. 800 m2. Nabywamy kolejne maszyny – tym razem są to urządzenia do konwertingu, dzięki czemu udaje nam się pozyskać pierwszych klientów zainteresowanych usługami w tym zakresie.

2009

Walka z kryzysem

Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy daje nam się we znaki. Ale sztuką jest odnaleźć się w każdej trudnej sytuacji i wyjść z niej zwycięsko. Nam się to udaje – wkrótce osiągamy kolejny wzrost sprzedaży, co w aktualnych realiach rynkowych można uznać za duży sukces.

2010

Nowe dobro – przekładki korkowe

Wprowadzamy do produkcji przekładki korkowe w nawoju motkowym (Lisec, Lenhardt), stając się jedynym w Polsce producentem tego typu produktów, a także jednym z nielicznych w Europie.

2011

Glass Service Gazelą Biznesu

Osiągamy obrót w wysokości 10 milionów złotych, po raz pierwszy zostaje nam też przyznany tytuł Gazeli Biznesu. A na tym nie koniec: od firmy Bisnode otrzymujemy złoty certyfikat wiarygodności biznesowej. Jak ma się potem okazać – oba te certyfikaty będziemy otrzymywać niezmiennie co roku!

2012

Większa powierzchnia

Zakupujemy dodatkowe pomieszczenia produkcyjno-magazynowe pod działalność, dzięki czemu zajmujemy już 2500 m2. W tym roku rozpoczynamy także produkcję drewnianych opakowań dla rynku szklarskiego w Chmielowie.

2013

Diamenty Forbesa

Czas na kolejne wyróżnienie! Glass Service zostaje laureatem Diamentów Forbesa. Tak prestiżowa nagroda motywuje nas do dalszego rozwoju i poszerzania spektrum naszej działalności. W tym celu dokonujemy zakupu częściowo finansowanej przez UE nowoczesnej linii do laminacji i precyzyjnego wykrawana. Dzięki temu podnosimy swoją konkurencyjność na polskim rynku.

2014

Własne laboratorium

Po raz drugi zostajemy laureatami Diamentów Forbesa. A to dobra okazja na kolejną inwestycję: w firmie powstaje laboratorium, które umożliwi nam testowanie nowych produktów i opracowywanie własnych technologii.

2015

Dobra passa

Trzeci rok z rzędu mamy zaszczyt nosić tytuł laureata Diamentów Forbesa. Nasze wyroby są coraz bardziej doceniane zarówno przez rodzimych, jak i zagranicznych producentów. To doskonałe rokowania na przyszłość.

2016

Rozwój eksportu

Wdrażamy planu rozwoju eksportu, częściowo dzięki środkom unijnym. Szybko udaje nam się zwiększyć udział eksportu w sprzedaży do poziomu powyżej 30%.

2017

Nie tylko szkło

Glass Service zyskuje zaufanie przedsiębiorców z różnych gałęzi przemysłu, w tym automotive. To z kolei wymaga od nas jeszcze wyższych standardów produkcji. Wdrażamy zatem system zarządzania jakością w motoryzacji TS16000

2018

Czas na zmiany!

Wdrażamy system zarządzania jakością w motoryzacji IATF. Planujemy także dalszy rozwój pod kątem wielu innych branż. Szkło już dawno przestało być naszą jedyną specjalnością – chcemy to zakomunikować naszym potencjalnym nowym klientom, partnerom i konkurentom. Pojawia się zatem pomysł, by zmienić nazwę firmy i jej identyfikację wizualną. Przygotowania do rebrandingu ruszają pełną parą.

Oferty pracy

Pracownik utrzymania ruchu

Wymagania: zdolności manualne, znajomość rysunku technicznego, praktyka w zakresie spawania elektrodą, toczenia, wiercenia, obróbki warsztatowej, kilkuletnie (min 5 lat) doświadczenie w zakresie utrzymania ruchu / mechaniki / elektryki, praktyka w rozwiązywaniu problemów produkcyjnych i usuwania awarii, wiedza z zakresu mechaniki i elektryki, wykształcenie: zawodowe lub techniczne w kierunku: mechanik, elektryk lub pokrewne

Operator maszyn

Obowiązki: obsługa maszyn produkcyjnych, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem pracy maszyn, zmiany ustawień, podawanie surowca do maszyny, kontrola jakości produkowanych wyrobów, sporządzanie dokumentacji produkcyjnej, utrzymanie w czystości maszyn i urządzeń produkcyjnych

Inżynier Produkcji

Obowiązki: wsparcie działu inżynierskiego w zakresie kosztorysowania nowych wyrobów, opracowywanie dokumentacji projektowej, udział w nowych uruchomieniach, optymalizacja procesu produkcji 

Asystent/Asystentka ds. Obsługi Klienta

Obowiązki: wprowadzanie i weryfikacja zamówień klientów w systemie SAP, wewnętrzna koordynacja zleceń klientów pomiędzy działami, kontakt z klientami polskimi i zagranicznymi, potwierdzanie zamówień i monitorowanie terminów dostaw, wystawianie faktur sprzedażowych, budowanie i umacnianie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami firmy, segregacja dokumentacji przekazywanej z magazynu, podpinanie pod faktury zagraniczne potwierdzeń dostaw do klienta, ścisła współpraca z działami; handlowym, logistyką, zakupami oraz magazynem,