Oferujemy:

  • ciekawą pracę w rozwijającej się branży konwertingowej;
  • stabilne warunki zatrudnienia na umowie o pracę;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym i energicznym zespole;
  • dostęp do szerokiego pakietu benefitów (m.in. ubezpieczenie na życie, dofinansowanie kart sportowych i inne).

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

wsparcie działu sprzedaży w koordynacji działań związanych z:

  • administracją projektów zgodnie z wymaganiami klienta;
  • współpracą z działami logistyki, produkcji, jakości oraz działem engineeringu
    w zakresie:

    1. koordynacji działań wdrażanych projektów, a w szczególności:
      • produkcji partii próbnych,
      • kalkulacji i ofertowania,
      • dokumentacji PPAP,
    2. certyfikatów i wymagań projektu/klienta,
    3. udziału w cyklicznych spotkaniach wewnętrznych dotyczących
      nowych wdrożeń,
    4. realizacji zamówień / dostaw do klienta,
    5. reklamacji

 

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia technicznego lub inżynierskiego;
  • minimum 3 lat doświadczenia w dziale sprzedaży B2B;
  • umiejętności analitycznego myślenia;
  • znajomości narzędzi jakościowych i narzędzi rozwiązywania problemów;
  • znajomości pakietu MS Office;
  • komunikatywności w zespole;
  • dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu;
  • kreatywności i otwartości na nowe wyzwania;
  • znajomości języka angielskiego (mile widziana).

 

Czujesz, że to praca dla Ciebie? Prześlij koniecznie swoje CV z dopiskiem stanowiska na które aplikujesz!