Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w rozwijającej się branży konwertingowej
  • Stabilne warunki zatrudnienia na umowie o pracę
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym i energicznym zespole
  • Dostęp do szerokiego pakietu benefitów (m.in. ubezpieczenie na życie, dofinansowanie kart sportowych itd.)

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

wsparcie działu sprzedaży w koordynacji działań związanych z:

  • Administracją projektów zgodnie z wymaganiami klienta
  • Współpracą z działami logistyki, produkcji, jakości i działem engineeringu w zakresie:
    • Koordynacji działań wdrażanych projektów, a w szczególności:
      • produkcji partii próbnych
      • kalkulacji i ofertowania
      • dokumentacji PPAP
    • certyfikatów i wymagań projektu/klienta
    • udziału w cyklicznych spotkaniach wewnętrznych w zakresie nowych uruchomień
    • realizacji zamówień/dostaw klienta
    • reklamacji

 

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia min. średnie
  • doświadczenia min 1 rok z klientem B2B
  • bardzo dobrej organizacji pracy
  • umiejętności pracy w zespole
  • proaktywnego działania
  • zrozumienia aspektów technicznych
  • znajomości i umiejętności pracy MS Office
  • znajomości języka angielskiego (mile widziana)

 

Czujesz, że to praca dla Ciebie? Prześlij koniecznie swoje CV z dopiskiem stanowiska na które aplikujesz!