Obowiązki

  • Wprowadzanie i weryfikacja zamówień klientów w systemie SAP,
  • Wewnętrzna koordynacja zleceń klientów pomiędzy działami,
  • Kontakt z klientami polskimi i zagranicznymi,
  • Potwierdzanie zamówień i monitorowanie terminów dostaw,
  • Wystawianie faktur sprzedażowych,
  • Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami firmy,
  • Segregacja dokumentacji przekazywanej z magazynu,
  • Podpinanie pod faktury zagraniczne potwierdzeń dostaw do klienta,
  • Ścisła współpraca z działami; handlowym, logistyką, zakupami oraz magazynem,

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem,
  • Dokładność i samodzielność,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, 

Oferujemy

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • Odpowiedzialne stanowisko oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę w miejscu pracy,
  • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń,
  • Odpowiednie wyposażenie stanowiska pracy,
  • Możliwość rozwoju osobistego poprzez kursy, szkolenia,
  • Benefity (karty MultiSport, ubezpieczenie grupowe),
  • Premie kwartalne,