Znana na rynku polskim i europejskim firma Glass Service od niedawna zwie się CVGS, a jej nowa identyfikacja sugeruje zmiany. Co kryje się za tak odważnym krokiem w komunikacji? O nowym obliczu marki i jej roli w branży samochodowej rozmawiam z prezesem zarządu Damianem Piórko

Czytaj dalej

W naszym rozumieniu pojęcie „jakość” odnosi się zarówno do procesu produkcyjnego, jak i do poszczególnych detali w ich finalnej postaci. Poczucie odpowiedzialności za dostarczany klientowi produkt motywuje nas do wprowadzania coraz wyższych standardów w tym zakresie. Posiadamy na wyposażeniu własne, nowoczesne laboratorium, dzięki któremu możemy przeprowadzać testy dostarczanych nam materiałów oraz upewniać się, że wytworzone przez nas elementy spełniają wszelkie oczekiwania – zarówno nasze, jak i nabywcy. Sprawdzamy przy tym ich możliwe zastosowania, likwidujemy zdiagnozowane usterki i zatwierdzamy tylko w pełni satysfakcjonujące produkty. Pracujemy w oparciu o wdrożone systemy: zarządzania jakością 9001:2008 zarządzania środowiskowego, zgodny z wytycznymi ISO 14001:2004 oraz system ISO IATF 16949 Dzięki temu pozyskaliśmy zaufanie tak wielu klientów, dając im w zamian produkt spełniający wymagane standardy jakości i bezpieczeństwa. Do najczęściej wykonywanych przez nas badań należą: test peel, badanie gęstości, testy kompresji, badanie w komorze klimatycznej. Wysoką jakość naszych produktów potwierdzają zdobyte przez nas certyfikaty:     Proces kontroli jakości odbywa się w trzech etapach: dostawa – w trakcie procesu – wyjściowa.

Czytaj dalej